BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 14 March 2011

Ceritera Daku~

 Seorang gadis biasa yg diberikan nama Amalina Nabilah Binti Rohaizat. Tanggal 12 Jun 1992, kedengaran suara tangisan seorang bayi seberat 3.4kg pada jam 11.35 pagi. Gadis yang sangat petah berbicara. Namun, tidaklah sempurna. Gadis ni banyak nama panggilan. Tapi,lebih selesa kalau org panggil  BELL...orang kata,tak kenal maka tak cinta...so, kat sini serba sikit Bell nak cerita pasal diri Bell..bukanlah bertujuan untuk bercinta...just for knowing me....Bell suka gila warna pink and favourite character cartoon aku HELLO KITTY... Kalau jumpa something pink, barang2, or accessories2 hello kitty...terus kena sawan..member2 Bell pun naik pening ngan perangai Bell ni... tapi,ape bley buat....redha jelah ada kawan cm Bell ni kan..hehe..
Bell study kat SK Api-Api since standard 1-6. Skolah mnengah kat SMK Ayer Baloi smpai form 5. Sekarang....I'm the one of student at Universiti Sultan Zainal Abidin yang dulunya dikenali sbg KUSZA...Salah sebuah kolej agama yang agak terkenal suatu masa dahulu di Kuala Terengganu. sekarang bukan kolej agama lagi.... I am studying Diploma Teaching English As Second Language..English teacher - to - be la kiranya Bell ni...tapi speaking english still berterabur lgi..hihi...Even Bell study bahasa inggeris,Bell masih menyanjung tinggi martabat bahasa Melayu.. Diharapkan,blog ini mampu menjadi satu titik tolak untuk Bell berkongsi pengalaman hidup sebagai seorang hamba di muka bumi ini...Insya Allah....

0 comments: